Saturday, October 3, 2015



Assalamua'laikum...ada siapa2 nak join preorder BEST SELLER 'TARBIAH SENTAP'?? Dekat kedai2 buku banyak yang dah habis..so untuk yang memang tengah mencari buku ini boleh order sekarang...buku dah ade tinggal nak restock sahaja..inyaAllah yang order minggu ini akan dapat minggu hadapan..jom baca, memang sentap habis...

PREORDER 'TARBIAH SENTAP'

SINOPSIS
~ Untuk orang yang merasakan dirinya tak pernah buat dosa. Mungkin dia lupa, yang maksum hanyalah Rasulullah.
~ Untuk orang yang merasakan dirinya tak pernah bertaubat. Mungkin dia lupa, Rasulullah pun setiap hari bertaubat tak kurang dari 100 kali sehari.
~ Untuk orang yang terlalu overconfident bahwa taubatnya pasti diterima. Mungkin dia lupa, angan angan & terlalu overconfident itu adalah seperti kaum yahudi dan nasrani yang amat yakin bahawa mereka akan masuk syurga.
~ Untuk orang yang hanya merasakan taubat adalah perkara remeh. Sedangkan, taubat adalah fardhu ain ke atas setiap makhluk yang bernama manusia.
~ Untuk mereka yang nak bebas dari maksiat & dosa, namun dia masih kabur tentang hakikat dosa, dan apakah cara untuk meninggalkannya.
~ Untuk orang yang hanya berpada dengan ilmu yang sedikit tentang taubat, sedangkan taubat itu mempunyai rukun, syarat, halangan dan pendorong yang perlu kita semua tahu.
~ Untuk mereka yang mahu melibatkan diri dalam dakwah tarbiah, namun dia tidak nampak apakah jalan yang sebenar dalam melalui dakwah & tarbiah ini.
~ Untuk mereka yang dambakan kebahagiaan & ketenangan. Yang baru merangkak menuju hidayah dan perlukan bimbingan secara terperinci
Dan…
~ Untuk diriku sendiri, yang masih banyak cakap tak serupa bikin.
Harga:RM25.00
019-3831098
‪#‎bukutarbiahsentap‬#tarbiahsentap#dakwahsentap#jualnovelpreorder#preordernovel

No comments:

Post a Comment